×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

همایش عفاف و حجاب و تقدیر از بانوان نمونه شرکت

در این همایش که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، مشاوران مدیرعامل در منابع  انسانی و خدمات و امور زنان و خانواده، مدیران و روسای منابع انسانی، امور ایثارگران، فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت – جنوب)، فرمانده و مسئولان فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج، روابط عمومی و جمعی از بانوان شاغل در شرکت حضور داشتند.

در این همایش محسن پاک نژاد مشاور مدیرعامل در منابع انسانی و خدمات فرا رسیدن ماه ذی الحجه، سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز عفاف و حجاب را گرامی داشت و از تلاش های بانوان همکار در انجام مطلوب وظایف محوله و رعایت شئونات اسلامی در محیط کار قدردانی کرد.

در ادامه حجت الاسلام روح الله شریفی روانشناس و کارشناس مسائل مذهبی در بیان اهمیت عفاف و حجاب و همچنین تاثیر گذاری شیوه رفتار والدین به ویژه مادران در تربیت و پرورش فرزندان و نقش فرهنگ ساز آنان در رشد فکری کودکان و نوجوانان و جوانان به تفصیل مطالبی بیان داشت.

وی با اشاره به جایگاه شرکت ملی حفاری ایران در صنعت نفت و در میان دستگاه های اجرایی استان خوزستان و کار و تلاش بانوان شاغل در پیشبرد اهداف و برنامه های این شرکت ، گفت: عملکرد و فعالیت های امور زنان و خانواده این شرکت در بین واحدهای دیگر دستگاه ها بسیار موفق و در ردیف برتر قرار دارد.

در این همایش از ۱۴ نفر از بانوان که براساس ارزیابی ها و شاخص های تعریف شده در این زمینه، انتخاب شدند و همچنین از فرزند شهید مدافع حرم نادر حمید از شهدای شرکت با اهداء لوح  تقدیر قدر دانی شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.