×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

توسعه صنعت گردشگری یکی از راهکارهای مناسب در مقابله با بیکاری است

سید کریم حسینی در همایش ملی راهکار‌های احیای صنعت گردشگری در دوران پسا کرونا که با حضور اعضای فراکسیون میراث و گردشگری مجلس در اهواز برگزار شد گفت: لازم است به شکل تخصصی و کارشناسی ظرفیت‌های خوزستان در مقوله گردشگری و میراث فرهنگی را معرفی کنیم تا بتوانیم صنعت گردشگری را به معنی واقعی کلمه در خوزستان احیا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت گردشگری در خوزستان به دلیل ظرفیت‌های دیگر به ویژه ظرفیت‌های صنعتی از جمله نفت و صنایع تحت‌الشعاع قرار گرفته است و نتوانسته‌ایم به آن شکل به ظرفیت گردشگری، فرهنگی و تاریخی خوزستان بپردازیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از ابتدای کار این مجلس به دنبال آن بودیم تا محور‌های اصلی توسعه استان و برطرف کردن برخی مشکلات به ویژه بیکاری و سرمایه‌گذاری را دنبال کنیم. در این زمینه از فعالان این بخش‌ها دعوت کردیم و جلسات متعدد با مسئولان داشتیم تا به این امور بپردازیم.

حسینی تاکید کرد: باید جایگاه خوزستان را در این مقوله معرفی کنیم و غفلتی در این خصوص نشود. البته این امر مربوط به یک تشکل اجتماعی ـ فرهنگی میراثی و گردشگری نیست و باید مجریان، نمایندگان مردم و صاحب نظران به این بحث مغفول مانده خوزستان بپردازند.

وی با بیان این که برای رونق بخشیدن به صنعت گردشگری خوزستان باید همکاری و همراهی بین‌بخشی داشته باشیم، خاطر نشان کرد: عنوان محدودیت اعتبارات و سایر مشکلات هم بهانه‌ای برای نپرداختن به این امر، پذیرفتنی نیست. همه نمایندگان دغدغه رونق گردشگری را دارند و مجمع نمایندگان خوزستان آمادگی دارد به این امر بیشتر بپردازد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.