×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تبدیل تپه‌های کوی رمضان اهواز به تفرجگاه کوهستانی

مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز گفت : جمعی از مدیران ارشد شهرداری اهواز به منظور ایجاد یک تفرجگاه کوهستانی از تپه‌های واقع در کوی رمضان بازدید کردند.

فرامرز نجف‌پور افزود : ظرفیت‌های موجود در سطح منطقه هفت از قبیل حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی، مجاورت با رودخانه کارون، آثار و تپه‌های باستانی واقع در پارک کوهساران، قبرستان ارامنه و آشوریان و همچنین تپه‌های واقع در کوی رمضان یک فرصت بسیار خوب را برای سرمایه‌گذاری در این منطقه به وجود آورده است.

وی با اشاره به موقعیت ویژه منطقه هفت نسبت به مناطق دیگر شهرداری اهواز اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در منطقه هفت که این منطقه را نسبت به دیگر مناطق شهرداری اهواز متفاوت کرده است، تپه‌های کوهستانی در کوی رمضان و کوی آل صافی است.

او در ادامه توضیح داد: شهرداری منطقه هفت در نظر دارد تا از تپه‌های واقع در کوی رمضان جهت ایجاد و احداث تفرجگاه بزرگ کوهستانی اقدام کند.

نجف پور با بیان اینکه این پارک کوهستانی در آینده نزدیک می‌تواند یکی از مناطق نمونه گردشگری در غرب کشور تبدیل شود افزود: پروژه تپه‌های تفرجگاهی می‌تواند به بام اهواز تبدیل شود و شهروندان جهت گذران اوقات فراغت و یا کوهپیمایی به آنجا مراجعه کنند.

مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز گفت : احداث تپه‌های تفرجگاهی علاوه بر رفاه حال شهروندان و رونق اقتصادی منطقه می‌تواند باعث ایجاد امنیت و ارزش افزوده در منطقه نیز شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.