×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ضرورت توجه به ظرفیت های شهرستان شادگان

حجت الاسلام عبدالرحمن منصوری در دیدار مردم شادگان با رئیس جمهور  گفت: حضور رئیس جمهور موجب تحول در این شهرستان شده است و‌ای کاش آقای رییسی هر هفته به این شهر می‌آمد.

حجت‌الاسلام عبدالرحمن منصوری افزود: مردم عزیز، ولایتمدار و خونگرم شادگان قدردان حضور رییس جمهور در این شهر هستند.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم شادگان در دیدار مردمی با حجت الاسلام و المسلمین رییسی ادامه داد: مردم برای استقبال از آیت الله رییسی آمدند که بگویند در کنار نظام بوده، هستند و خواهند بود.

حجت الاسلام منصوری بیان کرد: پیام دیگر حضور گسترده مردم شادگان در استقبال از رییس جمهور مردمی، پاسخ به یاوه گویی دشمن برای القای جدایی میان مردم و نظام اسلامی است.

وی  تاکید کرد: مردم شادگان انتظار دارند که این شهرستان به همت دولت سیزدهم به جایگاه واقعی خود ارتقا  یابد.

امام جمعه شادگان بیکاری را یکی از مشکلات اساسی شادگان دانست و گفت:  این شهرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان و قرار داشتن در کنار دریا، تشنه است، گفت: انتخاب سید ابراهیم  رییسی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران نه تنها موجب دلگرمی محرومان کشور بلکه موجب دلگرمی مستضعفان دنیا شده است.

حجت الاسلام منصوری افزود: شادگان دارای ظرفیت‌های بسیار زیاد طبیعی، صنعتی و نیروی انسانی است، ولی این ظرفیت‌ها به کار گرفته نشده‌اند.

وی  با تاکید بر اینکه ۱۷۰ هزار فدایی نظام و رهبری در شادگان وجود دارد، بیان کرد: دولت سیزدهم تنها نیست و مردم برای رفع مشکلات در کنار دولت هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.