×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

۱۶ مرداد؛ آغاز فرآیند پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس

ابوالحسن معماری در نشست ستاد انتخابات صدا و سیمای استان خوزستان گفت: امروز اصلاحات قانون انتخابات در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و عملا جنبه اجرایی پیدا کرد.

وی زمان آغاز فرآیند پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی را ۱۶ مردادماه امسال اعلام کرد و افزود: این مرحله از ثبت نام در سامانه تعیین شده از سوی وزارت کشور امکانپذیر است و متقاضیان به مدت یک هفته فرصت دارند نسبت به پیش ثبت نام اقدام کنند.

معماری به گفتگو درخصوص ۴ راهبرد مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری درباره دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ابتدای امسال اشاره کرد و ادامه داد: در این انتخابات که روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود، باید ۴ راهبرد شامل؛ مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت مد نظر قرار گیرند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خوزستان تاکید کرد: انتظار می‌رود همه دستگاه‌های مربوط نهایت تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حماسه‌ای بزرگ و تاریخی از سوی ملت بزرگ ایران و مردم ولایت مدار که موجب حیرت همه جهانیان شود و در مقابل عظمت ملت ایران لب به اعتراف بگشایند، به کار گیرند.

داریوش دبیقی، مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان با اشاره به آغاز فرآیند پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس از ۱۶ مردادماه امسال، گفت: تا پایان فرآیند انتخابات و اعلام نتایج، مراحلی باید سپری شود.

وی افزود: با تعاملی که وجود دارد، برنامه ریزی، برنامه سازی و اطلاع رسانی در دستور کار است و تلاش داریم مباحثی را که مربوط به انتخابات است، در ستاد بررسی کرده و به اطلاع مردم برسانیم.

دبیقی ادامه داد: تلاش می‌کنیم از فرمایش‌های مقام معظم رهبری درخصوص انتخابات در برنامه سازی‌ها نهایت استفاده را ببریم، همچنین برای اقشار مختلف مردم، برنامه‌های متنوعی تولید خواهد شد، ضمن اینکه از حضور مسئولان ستاد انتخابات بهره خواهیم بود.

وی اضافه کرد: همچنین کار‌های امیدبخش نظام جمهوری اسلامی در سطح خوزستان و مناطق محروم استان انجام شده یا درحال انجام است، از شبکه استانی صدا و سیما منعکس می‌شود که بدون شک از رهگذر این برنامه ها، شور و نشاط انتخاباتی در مردم و جامعه ایجاد خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.