×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برگزاری سمینار پژوهشی مشترک تئاتر ایران و عراق

محمد یاقوت‌پور به تفاهم‌نامه منعقد شده با کشور عراق در خرداد امسال برای برگزاری دوره‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: سمینار پژوهشی مشترکی با حضور پروفسور کریم عبود و دکتر سیاوش طیب طاهر و با دعوت از دانش‌آموختگان و همچنین فرهیختگان تئاتر استان در تشریح زمینه‌ها و قرابت‌های فرهنگی و هنری ۲ کشور دوست و همسایه ایران و عراق برگزار خواهد شد.
وی افزود: این برنامه در شناسایی روش‌های به‌کارگیری این قرابت‌ها در آثار تولیدی نمایشی ۲ کشور در آینده نزدیک و به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنر‌های نمایشی استان خوزستان برگزار می‌شود.
یاقوت پور ادامه داد: امیدواریم استادان و دانش‌آموخته‌گان فرهیخته هنر نمایش استان خوزستان بتوانند در زمینه تعامل دانش و تجربیات تئاتری دوره‌های آموزشی را در کشور عراق و در شهر‌های بصره و بغداد برگزار کنند.
رئیس انجمن هنر‌های نمایشی خوزستان می‌گوید: انجمن هنر‌های نمایشی استان برای میزبانی از گروه‌های نمایشی عراقی برای اجرای عموم در خوزستان آمادگی کامل دارد.
وی اضافه کرد: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاونت محترم هنری او با انجمن هنر‌های نمایشی خوزستان همکاری لازم را دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.