×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

لزوم تبیین حقایق ۸ سال دفاع مقدس در جامعه

میلاد عرفان پور بر تبیین حقایق جنگ و ۸ سال دفاع مقدس برای مردم و جامعه تاکید کرد و گفت: استان خوزستان و به ویژه شهر‌های آبادان و خرمشهر جز پایگاه‌های اصلی جنگ و دارای پیشینه‌ای غنی از ایثار و جانفشانی مردم در دوران دفاع مقدس است که باید به صورت جد مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: با توجه به ظرفیت گسترده‌ای که در حوزه دفاع مقدس وجود دارد نیازمند رویکرد مناسبی برای پرداختن به محتوای کتاب‌های دفاع مقدس هستیم تا دستاورد‌های دفاع مقدس و حماسه‌های عظیمی که در این هشت سال به وقوع پیوسته است، به شکل مستند و جذاب به مردم ارائه شود.
عرفان پور آمادگی مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری مرکزی برای برگزاری چنین رویداد‌های ثمین و ارزشمندی را اعلام کرد و ادامه داد: ۶ اثری که امروز در رابطه با مقاومت مردم خرمشهر رونمایی شد، ثمره تلاش طولانی مدت هنرمندانی است که برای شناساندن دفاع مقدس به مردم تلاش مضاعف کردند و این کار بسیار ارزشمندی است. یکی از برنامه‌های ما در مرکز آفرینش‌های ادبی نیز توجه به مؤلفان حوزه ادبیات پایداری است و تلاش ما این است که قدم مؤثری را در راستای رشد و گسترش محصولات فرهنگی و هنری این حوزه برداریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.