×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

توزیع ۳ هزار بسته آموزشی در مناطق همجوار نیشکر

دکتر عبدعلی ناصری در حاشیه مراسم پویش سراسری «هم‌کلاسی مهربان، نیشکر را شرکتی پیشرو در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی دانست و تأکید کرد، کمک‌ها به دانش‌آموزان محروم تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

وی رفع نیاز‌های آموزشی دانش‌آموزان مناطق پیرامونی را اولویت اصلی این شرکت در مسیر مسئولیت‌های اجتماعی برشمرد و بر ضرورت تقویت بنیه علمی این دانش‌آموزان تأکید کرد.

احداث ۱۴ مدرسه در مناطق پیرامونی

مدیرعامل توسعه نیشکرافزود: این شرکت در مسیر تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان، تاکنون ۱۳ مدرسه در مناطق پیرامونی کشت و صنعت‌های نیشکری ساخته و چهاردهمین مدرسه نیز در دست احداث است.

البته این تنها کمک شرکت توسعه نیشکر برای رشد آموزشی منطقه نیست؛ صنعت نیشکر در کنار ساخت مدارس، در زمینه تجهیز، نوسازی و اهدای بسته‌های آموزشی نیز در کنار آموزش و پرورش بوده است.

حمایت از تولید داخلی با نقش و طرح نیشکر

ناصری اهدای این بسته‌های آموزشی را اقدامی مستمر در طول سال تحصیلی عنوان کرد و گفت: در پویش هم‌کلاسی مهربان، از نوشت‌افزار تولید داخلی با نقش و طرح‌هایی از نیشکر استفاده شده و این اقدام، در کنار حمایت از تولید داخلی، آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با دستاورد‌های صنعت نیشکر را به دنبال دارد.

حمایت از دانش‌آموزان نخبه مناطق پیرامونی و همچنین تأمین سرویس رفت‌وبرگشت معلم‌ها از دیگر اقدامات این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی است که دکتر ناصری به آن اشاره کرد و افزود:فعالیت‌های صنعت نیشکر در حوزه توانمندسازی آموزشی منطقه، متنوّع است و این فعالیت‌ها به توسعه آموزشی استان کمک کرده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.