×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تولید بیش از ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار مگاوات ساعت برق در نیروگاه رامین اهواز

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز با اشاره به نقش مهم این نیروگاه در تامین برق مورد نیاز مردم و صنایع استان خوزستان، گفت: این نیروگاه در ۸ ماهه امسال توانست ۵ میلیون و ۸۴۹ هزار و ۸۶۲ مگاوات ساعت انرژی برق تولید و به شبکه سراسری برق کشور منتقل کند.

محسن حافظی افزود: بهره‌برداری و نگهداری از واحد‌های نیروگاه رامین دارای پیچیدگی بیشتری نسبت به سایر نیروگاه‌های کشور است و این موضوع با توجه به شرایط اقلیمی منطقه و مصرف بالای این انرژی حیاتی در استان خوزستان نقش موثر و حساس این مجموعه را بیش از پیش حائز اهمیت می‌کند.

وی ادامه داد: تعمیرات پیشگیرانه، اصلاحات فنی در ساختار تجهیزات و فرآیند‌های بهره‌برداری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مولفه‌های ما به‌منظور تقویت و بهبود عملکرد واحد‌های نیروگاهی بوده و با توجه به کاهش مصرف انرژی برق در فصل پائیز و زمستان، از این فرصت جهت خروج واحد‌های تولیدی از مدار، رفع محدودیت‌های تولید و تعمیرات فنی واحد‌های نیروگاه استفاده کردیم تا با آمادگی بهتری جهت تولید پایدار انرژی برق در تابستان آتی داشته باشیم.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و با مجموع ۱۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز مردم و صنایع استان خوزستان و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.