×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ذخیره‌سازی بیش از ۵۳۱ هزار تن کالای اساسی در خوزستان

امید جهان‌نژادیان در خصوص آخرین وضعیت ذخیره سازی کالاهای استراتژیک در استان اظهار کرد: در حال حاضر در انبارهای ذخیره‌سازی کالای استراتژیک خوزستان بیش از ۵۳۱ هزار تن کالا موجود است.

وی با بیان اینکه هیچ کمبود و مشکلی در تامین کالای اساسی در استان وجود ندارد، افزود: از این میزان کالای اساسی بیش از ۵۲۵ هزار تن گندم داخلی، ۲۹۸ تن گندم وارداتی در انبار کارخانجات و ۴۰۳ تن برنج خارجی در انبارهای اهواز برای نیاز کل استان موجود بوده و ذخیره‌سازی شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: همچنین پنج هزار و ۵۰۰ تن شکر سفید در انبارهای استان ذخیره‌سازی شده است و در صورت نیاز نسبت به توزیع این محصول در سراسر کشور اقدام خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

جهان نژادیان ادامه داد: این شکر به عنوان ذخیره استراتژیک ملی ذخیره‌سازی شده است و در صورت اعلام ستاد تنظیم بازار کشور، توزیع این محصول انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، در تامین کالای اساسی مورد نیاز استان هیچگونه مشکلی وجود ندارد و در صورت نیاز، این کالاها در استان و یا کشور عرضه خواهند شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.