×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

آقای رئیس جمهور، داد از غم خوزستان

هوشنگ نوبخت 

رئیس دولت سیزدهم بیشترین سفرها را در طول فعالیت خود به خوزستان داشته است و بارها اعلام کرده که مشکلات خوزستان را می شناسد و در تلاش است تا آن ها را به حداقل برساند.
سفرهایی که با استقبال مثل همیشه گرم مردم خونگرم خوزستان مواجه شد و اهالی پایتخت حماسه و مقاومت همچنان امیدوار به تغییر اساسی و محسوس در جغرافیای محل زندگی شان هستند.
جناب آقای رئیس جمهور؛ مادامی که به فکر یک راننده ی چیره دست نباشی، شک نکن که ماشین تحول خوزستان سالم به مقصد نمی رسد و مسافران این مسیر همچنان سردرگم، ناامید و شاکی از وضع موجود در بین راه پیاده می شوند.
رئیس محترم جمهور؛ خوزستان همچنان آب شرب مطلوب ندارد و مردم اهواز لحظه ای بدون تصفیه نمی توانند یک جرعه آب بنوشند.
داستان مترو به یک سوژه برای مردم و رسانه ها تبدیل شده و بهتر است این پروژه غیرکارشناسی و البته پوسیده را از دستور کار و وعده های خود خارج کنید.
طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبر معظم انقلاب همچنان ناقص مانده و نیمی از شهرهای خوزستان از این طرح عظیم بی بهره اند و ظاهرا اراده ای هم برای اتمام آن بعد از این همه سال نیست.
آلودگی هوا و معضلات زیست محیطی شرکت هایی که صندوق شان در تهران است و دودشان در اهواز ، نفس مردم پایتخت انرژی کشور را به شماره انداخته است.
جناب آقای رئیس جمهور، معضل فاضلاب اهواز همچنان پابرجاست، میدان با آمار در این حوزه تناقض شدید دارد و مشکل آب های سطحی هم مزید بر علت شده است، مردم اهواز با بارش هر باران الهی دچار عذاب انسانی و مدیریتی می شوند.
رئیس دولت مردمی، مردم خوزستان آمار دقیق مدیران پروازی و غیربومی بی کیفیت شاغل در استان را دارند و این آمار با وعده های چندباره ی شما در این خصوص خیلی فاصله دارد. خوزستان لبریز از جوانان مستعد و توانمندی است که آرزو دارند به مردم دیار خودشان خدمت کنند.
جناب آقای رئیسی، کل خوزستان فاقد یک اتوبان یا جاده ی استاندارد است و هر روز خدا مردم سرزمین فوتبال و فولاد شاهد کشته شدن خانواده ها و جوانان شان در مسیرهای مالرو هستند. کافی است برای بررسی وضعیت جاده ها و خیابان های شهرها و روستاها و مسیرهای دیگر به چند کیلومتری ورودی های چهارگانه کلانشهر اهواز سر بزنید.
رئیس محترم دولت سیزدهم ، به حرمت خون شهدای خوزستان که کربلای ایران است فکری اساسی به حال این استان که قلب تپنده ی کشور است، بکنید.
خوزستان اسیر بی مدیریتی، بی تدبیری و بی تخصصی و بی نظمی است و مادامی که اینچنین است اگه سیزده بار دیگر هم به این استان سفر کنید، من و مردم این خاک اهورایی، تفاوتی را لمس نمی کنیم و در نهایت ناچار به مهاجرت می شویم.
اگر می خواهید زحمات تان، مصوبات تان و دغدغه هایتان در خوزستان کمتر شوند، فکری عاجل کنید و نیروهایی حداقل در سطح وزرای قابل قبول تان را در چند جایگاه اساسی استان به کار بگیرید و نظارت میدانی، شفاف و جسورانه ای را نیز پیوست مدیران کنید تا بلکه زیرساخت های این استان زرخیز، ثروتمند، مستعد و مقاوم حداقل به استان های همجوار برسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.