×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ارسال ۲ هزار اثر به جشنواره استانی سرزمین نور خوزستان

نوربخش شیخی گفت:  در دومین دوره استانی جشنواره سرزمین نور استان خوزستان با همت اردویی نواحی بسیج استان خوزستان از ۷۶۲ شرکت کننده در این دوره جشنواره ۲۱۳۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه دبیرخانه کشوری نیز به صورت مستقل نیز آثار جمع آوری می‌کند لذا تعدادی از هم استانی‌های هنرمند ممکن است آثار خود را به صورت مستقیم به آن دبیرخانه ارسال کرده باشند که با هماهنگی صورت گرفته این آثار نیز جهت داوری در مرحله استانی گرفته خواهند شد.

دبیر دومین دوره جشنواره استانی سرزمین نور استان خوزستان بیان داشت: آثار جمع آوری شده برای شرکت در مرحله کشوری به دبیرخانه مرکزی جشنواره سرزمین نور ارسال شدند تا از نگاه داوران هر بخش برگزیده‌های کشوری نیز مشخص شوند.

شیخی افزود: امسال به نسبت دوره قبل هم از لحاظ کمی و هم کیفی آثار بیشتری به دبیرخانه استانی ارسال شده که می‌توان گفت بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد:  امسال با توجه به حدنصاب رسیدن تعداد آثار در ۱۶ رشته از ۲۱ رشته در دو بخش مردمی و حرفه ای، داوری انجام خواهد شد و به نفرات برتر در هر بخش جوایز نفیس و لوح تقدیر اعطا خواهد شد.

شیخی گفت:  با توجه به شروع ماه مبارک رمضان در ایام راهیان نور عمومی و اتمام این عملیات بزرگ فرهنگی پیش از شروع این ماه پرخیر و برکت، اختتامیه جشنواره سرزمین نور در روز شنبه ۱۹ اسفند امسال با حضور برگزیده‌های هر بخش برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.