×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

استیضاح وزیر نفت کلید خورد

معین‌الدین سعیدی درباره آخرین وضعیت پیگیری کاهش سهمیه سوخت آزاد از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: از اول بهمن سهمیه بنزین آزاد مردم کاهش پیدا کرده که مشکلاتی را به وجود آورده است، از آن روز تا الان به مسئولین امر از رئیس‌جمهور گرفته تا معاون اول و وزیر نفت تذکرات جدی داده‌ایم.

وی در پاسخ به این‌که تاکنون چند امضا جمع شده است، گفت: تا این لحظه ۱۰ امضا جمع شده و حد نصاب را برای درخواست استیضاح به دست آورده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که امیدواریم دوستان توجه داشته باشند این امر چقدر فضای عمومی استان سیستان و بلوچستان و نقاط محروم را دچار چالش کرده است، عنوان کرد: از یک طرف به بهانه قاچاق سوخت، کارت‌های آزاد بسیار کم در اختیار مردم قرار می‌گیرد و از سوی دیگر واقعا هیچ تدبیر اصولی از طرف وزارت نفت ندیدیم لذا چاره‌ای نداریم جز این‌که از طریق اهرم‌های نظارتی بتوانیم دولت را مکلف کنیم تا این مصوبه ملغی کند یا حداقل شرایط نقاط محروم مثل سیستان و بلوچستان را به گونه‌ای مدیریت کند که مردم تا این حد برای گرفتن بنزین دچار مشکل نشود.

سعیدی بیان کرد: طبق ماده ۱۰۷ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی تقاضای جلسه‌ای را با حضور وزیر نفت کر‌ده‌ایم که ان‌شاالله بعد از بررسی لایحه بودجه این اتفاق خواهد افتاد و ایشان باید پاسخگوی اتفاقی که افتاده باشند.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.