×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

مدیران در بحران‌ها و مشکلات باید میدان داری کنند

ه گزارش روابط عمومی شرکت حریر خوزستان، امروز شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲ ارسلان غمگین مدیرعامل حریر خوزستان در نشست با مدیران این شرکت ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان اظهار داشت: ان‌شاالله شادی این اعیاد در زندگی  تک تک شما کارکنان شریف به ویژه خانواده های محترمتان جاری باشد.

وی گفت: این شادی در شرکتی همچون حریر خوزستان زمانی شیرین تر و حلاوت ان بیشتر و بیشتر میشود که که در بخش کاری تولید و فروش نیز ما انحراف از برنامه نداشته باشید هر چند ۹ ماهه اول سالجاری انحراف بسیار جدی شرکت داشته که منجر به تذکر جدی از سوی هم هلدینگ هم مستقیما بالاترین مقام ریاست کل شستا داشته اید و البته باینکه بنده از دی ماه خدمتتان امده ام اما مسئولیت را بعهده گرفته ام و به کمک شما خوبان فعل بهترین بودن را صرف و تا پایان سال این سه ماه همانطور که گزارشات مشخص است تحول لازم را ایجاد و البته در سال ۱۴۰۳ به حول قوه الهی و ضل توجهات حضرت ولیعصر اروحناه فدا که فردا نیز تولد این منجی عالم بشریت است شرکت را از انحراف در مسیر برنامه میاوریم و با وجود شماها موفقیت قطعی است .

غمگین به باز شناسی شناسایی مسائل و آسیب ‌ها از سوی مدیران اشاره کرد و افزود: مدیران باید بازشناسایی مسائل را با دقت در برنامه داشته باشند برای این کار باید برنامه ریزی دقیقی نسبت به اهداف و برنامه ها باشد که البته در حال تهیه و ایجاد فرآیندها هستیم که در ارزیابی ها با چک لیست براحتی انالیز داشته باشیم که خودبخود منجر عدم انحراف از بودجه و تولید و بیش بینی ها خواهد شد .

وی در ادامه تاکیدات خود در این جلسه مهم بیان کرد: باید تیم فنی و تیم تولید با واحد برنامه ریزی که مسیر را روشن کرده است پیش بروند. چرا که با یک برنامه ریزی منظم و هماهنگ جلوی خیلی از مشکلات و بحران‌ها گرفته می شود.

مدیرعامل جهادی حریر خوزستان تصریح کرد: مدیران در بحران ‌ها و مشکلات باید میدان داری کنند. باید وظیفه خودشان را به خوبی انجام بدهند. قابل قبول نیست با وجود افرادی مثل شما خدای ناکرده در مشکلات و بحران ها کم بیاوریم.

وی گفت: مواردی که باعث خدشه وارد آمدن به تولید و دیگر مسائل شرکت خواهد شد باید حتما از سوی مدیران شناسایی و نسبت به آن پیشگیری شود.

غمگین اظهار کرد: حریر خوزستان در یک موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی قرار گرفته است پس باید از این ظرفیت و پتانسیل به خوبی استفاده کنیم.

مدیرعامل حریر تاکید کرد: ایجاد طرح کانورت ( بسته بندی) با یک یکی از هدفگذاریهای ماست که ان شالله در سال آینده وارد فازهای اجرایی باید شود.

وی به طرح توسعه ای حریر خوزستان اشاره کرد و افزود: با ظرفیتی که در خوزستان و حریر خوزستان است حتما باید طرح توسعه ایجاد خمیر را در دستور کار قرار گیرد که یکی دیگر از طرح‌های توسعه ایی است.

مدیرعامل حریر خوزستان ادامه داد: باید با عملکرد عالی و ایجاد باور لازم و اعتماد مافوق و تفکر توسعه ایی که در مدیریت کلان هلدینگ و شستا وجود دارد با خوب کار کردن و موفقیت تام و ایجاد اعتماد حمایت لازم را برای طرح های توسعه ایی حریر خوزستان داشته باشیم، بلاشک با توسعه شرکت علاوه بر افزایش تولید و سودآوری بیشتر ، منجر به رضایت سهامدار و هم رضایت سهامداران اصلی شرکت در واقع بازنشستگان محترم میشود که قطعا در این موفقیت که گام های ان بحول پروردگار به کمک شما از دی ماه شروع شده روح شهدای عزیزمان نیز به کمک ما امده است .

غمگین گفت: باید به سهامدار ثابت کنیم که امانت دار خوبی هستیم چون همانطور که عرض کردم سهامداران اصلی بازنشستگان عزیز کشورمان هستند.

وی اظهارداشت: شستا و هلدینگ های بالادستی در بسیاری از موضاعات در کنار ما هستند پس ماهم باید به آنها ثابت کنیم که توانایی انجام امور را با موفقیت قطعی داریم. باید نسبت به حرفهایی که می زنیم عمل کنیم.

مدیرعامل حریر خوزستان افزود: در حال ایجاد کمیته‌های ‌های متعددی همچون حقوقی، وصول مطالبات ، اعتبار سنجی و….. هستیم که با ایجاد کمیته های مختلف در اجرا کمک لازم را خواهند کرد .

وی بیان کرد: باید به سمتی برویم که در آینده در ارزیابی سالانه شستا، شرکت حریر خوزستان در پایان سال ۱۴۰۳ ان شالله صاحب کرسی باشد.

مدیرعامل با تاکید بر نظافت عمومی کارخانه به ویژه سالن خط تولید گفت: انتظار می رود نظم و انضباط باید سرلوحه کاری تمامی واحد‌ها قرار بگیرد.

غمگین یادآور شد: مدیران و سرپرستان مسئولیت دارید لکن نباید مسائل حاشیه‌ای را اجازه دهید خدای ناکرده وارد کارخانه و تولید شود چون محل کار جای هیچگونه حواشی نیست تولید به فرمایش مختلف در بیانات متعدد مقام معظم رهبری در هر شرکتی باید اولویت باشد .

مدیرعامل حریر خوزستان به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: شرکت در انتخابات وظیفه‌ی شرعی و قانونی تک تک ما است پس باید تمامی کارکنان به همراه خانواده های محترمشان در انتخابات پیش رو در یازدهم اسفند ماه حضور بهمرسانید .

گفتنی است که در این نشست مدیران واحد‌های مختلف به بیان عملکرد خود و مسائل هر حوزه پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.