×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

۸۰ پروژه فنی و خدماتی در سال ۱۴۰۲ در شرکت نفت آغاجاری اجرایی شد

مدیر عامل شرکت نفت و گاز آغاجاری  در اولین جلسه بررسی پروژه های فنی و ساختمانی شرکت در سال جدید بیان کرد  : در  راستای سیاست های دولت کار و فعالیت و رویکرد های   شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در دولت سیزدهم ۸۰ پروژه فنی،عملیاتی و خدماتی با ارزش بیش از ۵ هزار میلیارد ریال در این شرکت در سال ۱۴۰۲ انجام شد.
مهندس جواد تقی زاده تشریح کرد : مرتفع نمودن چالشها ومشکلات عملیاتی و خدماتی با استفاده از منابع مالی جاری از برنامه های مهم این شرکت در سال گذشته بود که با تلاش همکاران در مدیریت خدمات و عملیات بیش از ۸۰ پروژه تعریف و اجرایی شد که ۱۳ درصد آن در حوزه عملیات،۵۵ درصد در حوزه خدمات و ۳۲درصد در حوزه مهندسی و ساختمان بود.
مهندس تقی زاده افزود : اجرای این پروژه ها با اولویت رفع مشکلات ابنیه تاسیسات عملیاتی و پروژه های خدماتی در دستور کار قرار گرفت که ۲۴ پروژه از آنها به پایان رسید و بیش از ۱۵ پروژه بالای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مابقی در حال اجرا می باشند که در سال‌جاری به پایان خواهد رسید.
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری مهم ترین پروژه های در دست اقدام را احداث کارخانه آسفالت شرکت برای نخستین بار در سطح شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ،ایمن سازی و تعمیر جاده های دسترسی به تاسیسات عملیاتی،اجرای شبکه جدید توزیع آب به منازل سازمانی،تکمیل لوله کشی داخلی گاز منازل سازمانی ،پروژه احداث پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان و بازسازی استخر شماره یک بعد از حدود ۳۰ سال بر شمرد.
مهندس تقی زاده با اشاره به پروژه های جدید شرکت در سال ۱۴۰۳ گفت: با توجه به بافت فرسوده منازل سازمانی یکی از پروژه های مهم این شرکت که از ابتدای سال جاری آغاز شد احداث ۴۸ باب از منازل فرسوده با نقشه جدید است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
مدیر عامل شرکت آغاجاری افزود : در راستای خدمات عام المنفعه نیز علاوه بر ۸۰ پروژه، پروژه های دیگری  در دست اقدام می باشد که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بخش قابل توجهی از آن که شامل احداث سوله مربوط به خانه بازی کودکان ،احداث زمین چمن مصنوعی و فوتبال ساحلی ، احداث نهالستان،تکمیل تونل بین شهری امیدیه به میانکوه و همچنین پروژه مهم تکمیل جاده امیدیه به جایزان پس ۱۷ سال است در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.