×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ساخت ادوات کشاورزی و سبدهای حمل نیشکر برای نخستین بار در شرکت نیشکر هفت‌تپه به دست توانمند پرسنل مدیریت تجهیزات این شرکت

وی با اشاره به حجم بالای برداشت، اهم اقدامات تعمیراتی و پشتیبانی از تمامی ماشین آلات اعم از سنگین و نیمه سنگین، خودروهای سبک، تراکتور، ادوات و سبدهای حمل نیشکر را تشریح داد.

معاون کشاورزی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه آماده‌سازی و سرویس کامل ۵ دستگاه هاروستر جهت برداشت ماشینی هاروستر در سال ۱۴۰۲ بصورت تمام اتوماتیک و مکانیزه را یکی از مهمترین اقدامات مدیریت تجهیزات دانست.

این مقام مسئول در حوزه معاونت کشاورزی افزود: در واحد تعمیرات خودروهای سبک در قالب صافکاری و رنگ آمیزی نیز اقدامات خوبی انجام شد؛ تعمیرات روزانه خودروهای نیسان، پیکان، پژو و در بخش صافکاری و رنگ آمیزی بازسازی کامل پژو، کابین بنز ده تنی سوخت‌رسانی و اکنون درحال بازسازی و رنگ آمیزی مینی بوس کارخانه هستیم که تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

در ادامه مهندس مرتضی کیانی مدیر تجهیزات مکانیکی شرکت نیشکر هفت‌تپه بیان داشت: تعمیر تراکتورها، تعمیر و پشتیبانی از ۹۰ دستگاه تراکتور۴۷۵،۳۹۹،۲۸۵ به همت پرسنل و همکاران پرتلاش ما در مدیریت تجهیزات در سال گذشته بصورت بسیار مناسبی انجام شد.

وی در ادامه به تعمیرات ماشین آلات نیمه سنگین اشاره کرد و افزود: آماده‌سازی تمامی کامیون‌های سوخت‌رسانی، تانکرهای آب‌پاش و همچنین خاور سوخت‌رسانی و آماده‌سازی یک دستگاه بنز ده تنی جهت نصب جرثقیل در سال ۱۴۰۲ از دیگر اقدامات مدیریت تجهیزات مکانیکی هفت‌تپه بود.

مدیر تجهزات مکانیکی شرکت نیشکر هفت‌تپه در خصوص واحد سرویس این مدیریت گفت: از دیگر اقدامات سال گذشته میتوان به خدمات سوخت‌رسانی بصورت ۲۴ ساعته به تمامی دستگاه‌های شرکتی و پیمانکار، تعمیرات تریلرهای حمل کود و سم و نیز جوشکاری گراب لودرها و بیل مکانیکی اشاره نمود.

کیانی در ادامه با اشاره به تعمیرات پمپ‌های آب دورمن گفت: هم‌اکنون در حال آماده‌سازی موتور پمپ‌های دورمن و خاور جهت پشتیبانی از عملیات کاشت و داشت در فصل آینده هستیم.

وی در پایان به خرید دو دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه تراک میکسل که با دستور مهندس دورباشی‌زاده مدیرعامل محترم شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در سال ۱۴۰۲ انجام شد اشاره نمود و آن را یکی از خریدهای مهم برای شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در چند سال اخیر دانست.

photo10872441349

photo10872441175

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.