×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

نقطه اثر فعالیت های صنعت نفت در حکمرانی انرژی در عرصه داخلی و خارجی می بایست مشهود و ملموس باشد

مشاور مدیر عامل و رئیس بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت ملی نفت ایران  پس از بازدید از چند واحد عملیاتی با حضور در شرکت آغاجاری  در جلسه ای که با حضور مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت وگاز آغاجاری.مدیران و روسای ستادی این شرکت برگزار گردید هدف از حضور و بازدید از شرکتهای زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران را بررسی مسائل اساسی شرکتها،اقدامات اساسی صورت گرفته ،پروژه های اولویت دار،چالشها و تنگناهای مرتبط و ارایه راهکارهای برون رفت عنوان کرد و افزود:
نقطه اثر فعالیت و اقدامات صنعت نفت در حکمرانی انرژی  در عرصه داخلی و خارجی می بایست مشهود و ملموس باشد.

داود حبیبی پور در خصوص  بررسی میزان در صد تزریق گاز به میادین شرکت آغاجاری عنوان کرد:
شرکت آغاجاری دارای بیشترین مخازن نفتی در سطح مناطق نفت خیز جنوب است که تولید بهینه از آن  بواسطه تزریق گازصورت می پذیرد و تبعات منفی عدم تزریق گاز به میادین نفتی : آغاجاری و کرنج و پارسی باعث هدررفت و عدم برداشت و محرومیت از  حجم عظیمی از ذخایر نفتی خواهد شد.
حبیبی پور اصلاح الگوی مصرف و جایگزینی انرژی های پاک و تجدید پذیر را زمینه ساز  ازدیاد تزریق گاز به میادین نفتی و برداشت بیشتر از ذخایر نفتی عنوان کرد.
مشاور مدیر عامل و رییس بازرسی  شرکت ملی نفت ایران در خصوص اقدامات و تلاشهای ارزشمند صورت گرفته در شرکت آغاجاری عنوان کرد:
شرکت نفت و گاز آغاجاری یک‌ صنعت نخبه پرور است و با وجود نیروهای توانمند و متعهد اقدامات شاخص تولیدی و، فنی ، عملیاتی و خدماتی  بخوبی محقق گردیده است.
در ادامه این نشست  حبیبی پور پیام قدردانی و خدا قوت دکتر خجسته مهر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران را به مجموعه شرکت آغاجاری ابلاغ نمود.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری نفت وگاز آغاجاری در این دیدار ضمن تشریح وضعیت تولیدی شرکت بر :
لزوم اصلاح ساختار سلسله مراتبی در روند اجرای پروژه ها ،استقلال شرکت های بهره بردار در موضوعات مرتبط با پشتیبانی  تولید،ترمیم وضعیت سالخورده منابع انسانی , نقش آفرینی مستقیم  شرکت های بهره بردار در مسولیت های اجتماعی بعنوان صف اول مواجهه با ذینفعان ، لزوم جابجایی کریدور خطوط صادراتی از حاشیه شهرها ، تجهیز ناوگان ترابری به خودروهای ملکی تاکید نمود.
مهندس جواد تقی زاده با اشاره به پرداخت های کم سابقه عوارض آلایندگی سالهای ۹۲ تا کنون در دولت سیزدهم عنوان کرد:در زمینه خدمات رسانی به مجاورین تاسیسات و واحد‌های عملیاتی نیز خدمات شایانی عمدتا با بهره مندی از بودجه های سرمایه ای شرکت ملی نفت ایران در حال انجام است.
در پایان این نشست مهندس تقی زاده بر لزوم توجه جدی و رسیدگی به گلایه مندی و رفع بی مهری هائی که طی سالیان اخیر به کارکنان صنعت نفت بعنوان سربازان خط مقدم جبهه تولید کشور شده است تاکید نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.