×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بازدید مدیر مرکز مدیریت نیروگاه های برق آبی کشور از آزمایشگاه سد و نیروگاه مسجد سلیمان

مدیریت تعمیرات سد و نیروگاه مسجدسلیمان در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از بازدید مدیر مرکز مدیریت نیروگاه‌های برق آبی شرکت مدیریت منابع آب ایران از آزمایشگاه و مرکز تخصصی الکترونیک این نیروگاه خبر داد .

“ابراهیم شجاعی” اظهار داشت : “فرید استیری” مدیر مرکز مدیریت نیروگاه‌های برق آبی کشور در شرکت مدیریت منابع آب ایران، به همراه “محمودرضا توکلی” معاونت توسعه و بهره برداری نیروگاه های سازمان آب و برق خوزستان، و هیئت همراه از دستگاه های الکترونیکی نصب شده و همچنین توانمندی ها و کارهای انجام شده در این مرکز تخصصی بازدید کردند.

ابراهیم شجاعی در طی این بازدیدگفت: وجود چنین مجموعه تخصصی و توانمند در این نیروگاه با توجه به شرایط اقتصادی و تورم موجود و عدم دسترسی به قطعات یدکی مناسب می تواند کمک بزرگی در تعمیرات بردهای الکترونیکی نیروگاه ها و راه اندازی مجدد آنها داشته باشد.

وی افزود: با اطلاع رسانی به نیروگاه های سراسر کشور می توان به درخواست های فرستاده شده در خصوص تعمیرات قطعات الکترونیکی به این مرکز تخصصی، علاوه بر مشاوره با متخصصان این حوزه، بتوانیم کارایی و کیفیت مجموعه فوق را بهبود بخشیم.

 استیری، از مدیریت مجموعه این ناحیه خواست با اطلاع رسانی از فعالیت های این آزمایشگاه و مرکز تخصصی الکترونیک ، تمامی نیروگاه های حرارتی و برق آبی را در عیب یابی و تعمیرات بردهای الکترونیکی و رفع اشکال از دستگاه ها و قطعات نیروگاهی یاری دهند .

مدیر تعمیرات سد و نیروگاه مسجد سلیمان از حضور “فرهاد علیدوستی” مدیر عامل سد و نیروگاه مسجدسلیمان و “فرشاد طاهری” مدیر عامل سد و نیروگاه کارون ۳ و سایر مدیران فنی در این بازدید خبر داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.