×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برگزاری نمایشگاه قطعات ، لوازم و مجموعه های خودرو در محل دائمی نمایشگاه بین المللی خوزستان

بدون شک صنعت خودرو ، قطعات و تجهیزات وابسته عضوی جدا نشدنی از زندگی انسان امروزی تبدیل شده است به گونه ای که صاحبان و دست اندرکاران آن شبانه روز در تلاشند تا در کنار رقابت و پیشی گرفتن از یکدیگر سطح کیفی و چهره زندگی انسان را بالا ببرند.

رحیم جلیلی افزود : با توجه به اهمیت بیش از پیش صنعت خودرو ، قطعات و تجهیزات وابسته و نقش پررنگ آن در رشد و شکوفایی کشور عزیزمان ایران و تاثیر مستقیم در تولید ناخالص داخلی و عدم وابستگی کشور به نفت و رهایی از اقتصاد تک محصولی و اینکه این صنعت نیروی کار و سرمایه مادی عظمیمی را در دل خود جای داده است.برپایی چنین نمایشگاه هایی علاوه بر رشد و پویایی صنعت خودرو ساده ترین راه برای معرفی توانایی ها و محصولات خود به بازار هدفشان می باشد.

وی گفت : استان خوزستان با جمعیتی بالای ۵/۴ میلیون نفر به عنوان یکی از استانهای صنعتی و به نوعی استان استراتژیک کشور محسوب می شود . حضور شرکت هایی از قبیل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ، شرکت ملی حفاری ایران ، صنایع و مجموعه های فولاد ، شرکت های متعدد پتروشیمی ، صنایع لوله سازی ، شرکت کشت و صنعت نیشکر و صنایع جانبی و … همواره بازار پر رونقی برای خودرو سازان ، تولید کنندگان قطعات و مجموعه های خودرویی بوده است . همسایگی این استان با کشور عراق و هم مرزبودن با بندر بصره که تنها بندر و شاهراه ارتباطی عراق به دریای آزاد می باشد از امتیازات ویژه استان خوزستان جهت صادرات کالاهای غیر نفتی به این کشور است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان عنوان کرد : سیزدهمین نمایشگاه قطعات ، لوازم و مجموعه های خودرویی با حضور و مشارکت ۱۰۰ واحد در فضایی بالغ بر ۵۰۰۰ متر مربع در محل دائمی  نمایشگاه بین المللی خوزستان برگزار می گردد.

وی گفت :مشارکت کنندگان ازاستان های تهران ، خوزستان ، خراسان رضوی ، خراستان شمالی ، اصفهان ، البرز ، فارس ، مازندران ، مرکزی و آذربایجان شرقی  در این نمایشگاه حضور دارند

یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه را می توان ایجاد بستری مناسب جهت ارتباط بین تولید کننده و مصرف کننده و ارائه آخرین دست آوردها درزمینه تولیدات خودرو و قطعات یدکی را عنوان نمود.

این  نمایشگاه از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۳ دی ماه  به مدت ۴ روز از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در معرض دید علاقمندان ، متخصصین و بازدید کنندگان این صنعت قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.