×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تولید انرژی برق نیروگاه رامین اهواز ازمرز۷ میلیون و ۸۸۰هزار مگاوات گذر کرد

نیروگاه رامین اهواز با تولید ۸۲۱ هزار و ۱۳۰ مگاوات ساعت در آذرماه توانست میزان تولید انرژی برق در ۹ماهه سال جاری خود را به ۷ میلیون و ۸۸۳ هزار مگاوات ساعت برساند.
مهندس ناصر محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت : تولید پایدار انرژی برق در طول سال بویژه در فصل تابستان مهمترین هدف و رویکرد ما در این مجموعه است و در تابستان سال جاری نیز توانستیم  با تکیه بر تجربه و همت تلاشگران این نیروگاه یکی از پرچالش ترین ایام سال را با موفقیت پشت سر بگذاریم.
وی گفت : کاهش دمای هوا و تقاضای مصرف انرژی برق فرصت مناسبی جهت انجام تعمیرات واحدهای نیروگاهی، تقویت و حفظ آمادگی واحدها و رفع چالشهای تولید است و طی ماههای اخیر ضمن اجرای تعمیرات اساسی واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۴ ، رفع مشکلات سایر واحدهای تولیدی را نیز بصورت دوره ای در حال اجرا داریم.
 وی با اشاره به افزایش ۴ درصدی تولید آذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ افزود : در چنین شرایطی نیز توانستیم با تولید ۸۲۱ هزار  و ۱۳۰ مگاوات ساعت در آذرماه امسال ، میزان تولید انرژی برق در ۹ماهه سال جاری خود را به ۷ میلیون و ۸۸۳ هزار مگاوات ساعت برسانیم.
محمدی   همچنین میزان متوسط قدرت لحظه ای تولید این نیروگاه را ۲۸۳ مگاوات اعلام نمود و از افزایش ۱۵ مگاواتی این میزان در آذرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.