×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

وزارتخانه های صمت و ارشاد از نحوه واردات کاغذ گزارش دهند

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از گرانی بیش از حد کاغذ نشر و مطبوعات از وزارتخانه های صمت و ارشاد خواست که در رابطه با نحوه واردات و توزیع کاغذ گزارش دهند.

مصطفی کواکبیان در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: گرانی بسیار سرسام آور شده و هر صنفی نیز یک وزارتخانه متولی دارد، به طوری که اگر نرخ پراید به اندازه هلی کوپتر افزایش یابد، وزارت صمت باید پاسخگو باشد و اگر گوشت گران شود، وزارت جهاد کشاورزی باید پاسخ دهد، اما اهالی رسانه و مطبوعات که قرار است زبان مردم باشند، نمی دانند که با کجا باید مراجعه کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی خطاب به علی مطهری نایب رئیس مجلس ادامه داد: هم اکنون هر کیلو کاغذ مطبوعات بیش از ۱۲ هزار تومان افزایش پیدا کرده است، بنابراین شما که دست اندرکار انتشارات هستید، پاسخ دهید که قیمت هر بند کاغذ تا چه اندازه باید بالا برود تا اهالی نشر دادشان درآید؟

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: کاغذ نشر و مطبوعات از جمله کالاهای اساسی محسوب می شود، بنابراین وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از نحوه واردات کاغذ و نحوه توزیع آن به مردم گزارش دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.