×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

استقرار خادمین راهنمای زائر در مرزهای عراقی برای هدایت زائرین

در نشست مشترک مقامات ایرانی و عراقی در مرز بین المللی مهران مقرر شد خادمین راهنمای زائر ایران در مرزهای عراق به منظور هدایت زائرین به سمت پایانه های ایستگاهی حمل و نقل عمومی استقرار یابند.
فرمانده قرارگاه مرزی ستاد راهنمای زائر اربعین کشور با اعلام این خبر افزود: در این نشست مشترک مقامات عراقی و ایرانی که با حضور رئیس امور مرزبانی عراق و نماینده سازمان حج و زیارت و مدیرعامل شرکت شمسا همراه بود مصوب شد در فاصله چند کیلومتری مرز عراق تا محل توقف خودروهای حمل و نقل عمومی که زائران سرگردان می شوند، اعضای ستاد راهنمای زائر به صورت منسجم مستقر و به هدایت زائرین حسینی بپردازند.
مهدی علیزاده با اشاره به لغو روادید ایران و عراق و حذف عوارض خروج زمینی برای زائران حسینی تصریح کرد: مسئولان مرزی عراق در این نشست مشترک با مقامات مسئول ایرانی ابراز کردند که پیش‌بینی این حجم از زائران ایران یاز مرزهای مشترک را نداشتند.
فرمانده قرارگاه مرزی ستاد راهنمای زائر اربعین کشور افزود: همچنین در این نشست مشترک مصوب شد زائران به‌صورت مرحله‌ای وارد کشور عراق شوند تا از ازدحام بیش‌ از حد جلوگیری شده و تسهیل رفت و آمدها محسوس باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.