×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

نماینده مردم خورستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رهروان مکتب سلیمانی با روحیه جهادی و نگاه انقلابی امید را به جامعه بازگردانده‌اند.

آیت الله محسن حیدری در آیین اهتزاز پرچم به یاد سپهبد شهید قاسم سلیمانی در اهواز اظهار داشت: شهید سلیمانی نه یک شخص بلکه یک مکتب بود که در تاریخ ماندگار شد.

وی افزود: یکی از شاخص های اصلی این شهید والامقام روحیه مجاهدت و عملیاتی ایشان بود که در میدان عمل به همه ثابت شد.

نماینده مردم خورستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: روحیه و نگاه انقلابی از دیگر شاخص های سردار سلیمانی بود که در طول سال ها خدمت خالصانه به وضوح در رفتار ایشان مشاهده شد.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در آیین تشییع پیکر مطهر این شهید والا مقام در تاریخ ایران بی سابقه بود که این نشان دهنده حس مشترک مردم نسبت به مکتب سلیمانی بود.

آیت الله حیدری یادآور شد: نگاه غیر انقلابی برای ملت ایران قابل قبول نبوده چرا که آن ها را نا امیدتر می کند؛ مردم به نگاه و عملکرد انقلاب امیدوارند.

وی گفت: شهید سلیمانی یک هفته پیش از شهادتش به دیدار رئیس کمیسیون بودجه مجلس رفته و از او خواسته بود هوای مردم خورستان را داشته باشد چرا که دین خود را به اسلام و نظام ادا کرده اند و این همان نگاه انقلابی است.

نماینده مردم خورستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:  مردم خوزستان در مناطق محروم مشکلات متعددی را پشت سر گذاشتند اما نیروهای بسیج و سپاه  و رهروان مکتب سلیمانی  با تلاش شبانه روزی در این مناطق امیدواری را به مردم بازگرداند.

وی افزود:  قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا مدتهاست که در زمینه توسعه و آبادانی مناطق مختلف کمر همت بسته است و این نیز نگاه انقلابی است که ما مدت ها بود به آن نیاز داشتیم.

آیت الله حیدری گفت: امید است دولت انقلابی به زودی روی کار بیاید و امید را به جامعه تزریق کند.

آیین اهتزاز پرچم به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان سپاه استان در پنج نقطه اهواز برگزار شد.

این پرچم های یادبود به همت معاونت فرهنگی شهرداری اهواز و همکاری سپاه استان در مسیر جاده ساحلی اهواز به یاد سردار رشید اسلام نصب شد.

همچنین نصب بنر و تابلوهای عکس از سرتیپ شهید قاسم سلیمانی به همراه شهید محسن فخری زاده از دانشمندان صنعت دفاعی کشور از دیگر اقداماتی است که در روزهای اخیر در سطح شهرستان اهواز انجام شده است.

پایگاه های بسیج نیز در نقاط مختلف شهرستان اهواز با برپایی ایستگاه هایی با پخش آهنگ های حماسی یاد و خاطره این شهدای والا مقام را گرامی داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.