×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

آیت‌الله فرحانی: عظمت راهپیمایی اربعین حسینی​​​​​​​ حاصل فداکاری نیروهای مسلح است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عظمت راهپیمایی جهانی اربعین حسینی حاصل فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و به خصوص مجموعه انتظامی به معنای اعم است.

آیت‌الله عبدالکریم فرحانی اظهار کرد: در شهرستان‌های خرمشهر، دشت آزادگان و مرزهای شلمچه و چذابه، شاهد فداکاری، خدمتگزاری و میزبانی مردم غیور خوزستان برای زوار سیدالشهدا هستیم.

وی افزود: مواکب مملو از عاشقان خدمت و شیفتگان زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که از اقصی نقاط عالم سرازیر خوزستان شده‌اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: چنین عظمتی، فداکاری دست اندرکاران امنیتی، نظامی و انتظامی، بسیج و سپاه را مضاعف می‌کند و ما واقعاً باید تشکر کنیم چرا که بخش زیادی از فعالیت این دوستان پنهان است و قابل بازگو کردن نیست.

وی افزود: اگر امروز چنین عظمت و راهپیمایی جهانی و بزرگی خلق می‌شود، حاصل فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی ما به خصوص مجموعه انتظامی به معنای اعم است.

آیت الله فرحانی خاطرنشان کرد: ائمه جمعه روحانیت و حوزه‌های علمیه هم در این راهپیمایی ضمن خدمت‌رسانی در بخش فرهنگی کار انجام می‌دهند.

وی گفت: خیلی دوست داشتم که تلاشی می‌شد عظمت این کار در خوزستان چنان که حق است منعکس می‌شد، چون واقعا کاری که در حال انجام است در مقایسه با انعکاس آن قابل قیاس نیست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما تلاش می‌کنیم فداکاری‌های شما را منعکس کنیم، گفت: تمام مسئولان مربوطه باید همت کنند عظمت و دریای خدمت عاشقانه مردم بزرگوار خوزستان، دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی بسیج، سپاه و همه دستگاه‌ها به زوار امام حسین (ع) را نشان دهند.

ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.