×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تعمیر پست‌ها و خطوط فشار قوی نیروگاه‌های برق‌آبی خوزستان

معاون نیروگاهی در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی خوزستان گفت : عملیات اورهال و تعمیرات سالیانه پست‌های بلافصل و خطوط فشار قوی نیروگاه‌های دز، شهید عباسپور، مسجدسلیمان، کرخه، مارون و کارون ۳ توسط نیرو‌های متخصص تیم اجرایی پست‌های بلافصل آغاز شد.

امیر محمودی اظهار کرد: اورهال‌های سالیانه پست‌های فشار قوی و خطوط انتقال در سطوح ۱۳۲/۲۳۰ و ۴۰۰ کیلو ولت نیروگا‌های برق آبی خوزستان با هدف بهبود وضعیت انتقال در پست‌ها و نیز بالا بردن راندمان تولید نیروگاه‌ها انجام می‌شود که این امر نقش بسیار مهمی در پایداری و بهبود وضعیت آن‌ها ایفا می‌کند.

وی افزود: در نیمه نخست مهرماه و مطابق با استاندارد‌های بین المللی عملیات اورهال و سرویس‌های سالیانه پست‌های بلافصل و خطوط نیروگاه‌های کارون ۳، مسجدسلیمان، شهید عباسپور، مارون، دز و کرخه توسط نیرو‌های متخصص تیم اجرایی پست‌های بلافصل در دستور کار قرار گرفت.

محمودی تصریح کرد: در ادامه روند عملیات فوق، بر اساس برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده از سوی مدیریت شبکه برق کشور و سازمان آب و برق خوزستان به ترتیب اولویت تکمیل اورهال پست‌ها انجام خواهد شد.

گفتنی است این عملیات بهبود وضعیت پایداری انتقال انرژی در پست‌های مذکور و ارتقای آمادگی تولید نیروگاه را به همراه داشته و نقش بسیار مهمی در قابلیت اطمینان و بهبود وضعیت شبکه برق کشور ایفا می‌کند و هرگونه آلودگی و غبار روی مقره‌ها و تجهیزات فشارقوی باعث کم شدن قدرت عایقی آن‌ها و منجر به اتصال کوتاه بر روی آن تجهیزات می‌شود، که باعث خاموشی و از بین رفتن بخشی از توان انتقالی شبکه خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.