×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تقدیر وزیر نیرو از نیروگاه رامین اهواز جهت موفقیت در گذر از پیک مصرف برق ۱۴۰۲

در همایش تجلیل از تلاشگران گذر از پیک مصرف برق ۱۴۰۲ که با حضور علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو، مدیران عامل صنعت برق و تعدادی از مسئولان کشور برگزار شد از نیروگاه رامین اهواز به عنوان یکی از شرکت‌های برتر به پاس نقش آفرینی در تحقق اهداف وزارت نیرو و کار‌های موثر در گذر موفقیت آمیز از پیک مصرف برق ۱۴۰۲ تقدیر شد.

در متن این تقدیر نامه آمده است:

جناب آقای محسن حافظی، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اهواز (رامین)

توسعه و بالندگی صنعت آب و برق ثمره تلاش و کوشش کارکنان و مدیران توانمندی است که دانش و تجربه خود را صرف پویایی و ترفیع این صنعت کرده اند.

بدین وسیله از تلاش‌های مجدانه جنابعالی در تحقق اهداف وزارت نیرو تشکر کرده و امیدوارم در پرتو عنایت الهی و توجهات حضرت، ولی عصر (عج) موفق و موید باشد. از خداوند متعال، سلامتی و توفیق روز افزون شما را خواستارم.

علی اکبر محرابیان/ وزیر نیرو

نیروگاه رامین اهواز با تکیه بر دانش، تجربه و تعهد مدیران و کارکنان تلاشگر خود توانست ضمن بهبود ۴۰۰ مگاواتی سطح تولید برق نقش مهمی در پایداری شبکه سراسری برق کشور و تامین آسایش مردم در تابستان طاقت فرسای امسال و پیک مصرف برق داشته باشد.

گفتنی است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مردم و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.