×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

آغاز ثبت‌نام پذیرش کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی خوزستان

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان خورستان از پذیرش دانشجو در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی برای ورودی بهمن ۱۴۰۲ این دانشگاه خبرداد.

دکتر کیانوش بهرهی در این خصوص اظهار کرد: پذیرش دانشجو در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی ورودی بهمن سال ۱۴۰۲ از ۱۴ بهمن‌ماه آغاز  شده و تا ۱۸ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: پذیرش این دوره‌ها از طریق سایت سنجش آموزش کشور انجام می‌شود و متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی یاد شده پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: رشته‌های متوقف‌شده مراکز آموزش علمی کاربردی به سایر مراکز آموزش علمی کاربردی استان خوزستان واگذار شده است تا متقاضیان بتوانند در رشته‌های مورد نظر ثبت نام کنند.

بهرهی افزود: در پذیرش بهمن‌ماه، ۹ مرکز آموزش علمی‌کاربردی در سه گروه آموزشی صنعت، فرهنگ و هنر و خدمات اجتماعی و در ۶۱ کد رشته محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشجو  می‌پذیرند که از این تعداد، ۲۰ کد رشته محل جدید است.

وی بیان کرد: ظرفیت پذیرش دانشجوی ایجاد شده در دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان برای دوره کارشناسی بهمن‌ماه ۱۴۰۲ حدود ۳ هزار و ۴۲ نفر است.

ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.