×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تجلیل مهندس حویزه از آرامش حاکم و اقدامات صورت گرفته در شرکت نیشکر هفت‌تپه

براساس این گزارش، این دیدار صمیمی بمنظور هم‌افزایی و تعامل بین بخشی برگزار و دو طرف بر همکاری بیش از پیش تاکید نمودند‌.

در این دیدار، مهندس حویزه ضمن تبریک عید سعید فطر، از اقدامات صورت گرفته در حوزه تولید و نیز انجام مسئولیت‌های اجتماعی توسط شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه تقدیر و برای خانواده بزرگ هفت‌تپه در سال جدید آرزوی موفقیت نمود.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که در سال جدید که بنام جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، این شرکت باقدمت در مقوله تولید مانند همیشه خوش میدرخشد.

رئیس شورای تامین شهرستان شوش در ادامه ضمن تشکر از حمایت‌های مجموعه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از هفت‌تپه، افزود: آرامش حاکم در شرکت نیشکر هفت‌تپه که زمانی دچار بحران‌های متعددی بود، قابل تقدیر و تحسین است.

وی ادامه داد: انتقال مالکیت و واگذاری هفت‌تپه موضوع بسیار مهمی است که انتظار میرود متولیان امر به این موضوع اهمیت و آن را عملی نمایند.

در ادامه، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نیشکر هفت‌تپه ضمن تقدیر از همکاری و حمایت‌های صورت گرفته توسط فرمانداری شوش، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در بحث آخرین روند تولید، لکه‌گیری جاده‌ها، روشنایی و دیگر فعالیت‌هایی که در شرکت نیشکر هفت‌تپه انجام شد، ارائه داد.

مهندس دورباشی‌زاده در ادامه گفت: آرامش حاکم در شرکت نیشکر هفت‌تپه قطعا مرهون همکاری و زحمات پرسنل غیور و پرتلاش این شرکت است که می‌طلبد همگان برای هفت‌تپه تلاش مضاعف کنیم؛ البته نقش حمایتی دکتر ناصری مدیرعامل محترم شرکت توسعه نیشکر و همکاری شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ را نمیتوان کتمان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.