×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

معاون سیاسی سپاه خوستان: بسیاری از قله‌های علمی دنیا به دست جوانان کشور فتح شده است

معاون سیاسی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با تاکید بر اینکه بسیاری از قله‌های علمی دنیا به دست جوانان کشور فتح شده است افزود: اعتماد به جوانان در هر حوزه‌ای با دستاوردهای شگرفی همراه بوه است.

سرهنگ بهمن شهریاری در نشست تببینی با حضور اساتید و روسای دانشگاه‌های دزفول در دانشگاه جندی شاپور این شهر، بیان کرد: ایران اسلامی امروز به همت جوانان دانشمند و مبتکر خود به بسیاری از فناوری‌های نوین روز دنیا در رشته‌های مختلف از جمله صنعت هسته‌ای، نانو و هوا فضا دست پیدا کرده است که دانش آموزان و دانشجویان کشور با بسیاری از این دستاوردها ناآشنا هستند.

وی با بیان اینکه نشست‌های تبیینی در دانشگاه و برای دانشجویان محلی برای باز کردن گره‌های ذهنی جوانان و حل مسایل است گفت: اندیشکده‌ها و کانون‌های نخبگانی غربی به دنبال تغییر رفتار در جامعه ایران هستند چرا که تغییر رفتار جامعه مقدمه دگرگونی در ساختار جامعه است.

معاون سیاسی سپاه خوزستان ادامه داد: هویت، گمشده جوامع و نسل‌های جوان است و جوان و نوجوانی که دچار بی هویتی شود به دور از ریشه‌های اعتقادی دچار سرگشتگی می‌شود.

وی ادامه داد: دنیا پس از جنگ جهانی دوم به سمت مادی گرایی در حرکت بود و این امام خمینی(ره) و ملت بزرگ ایران بودند که پرچم معنویت و خداپرستی را در دنیا بلند کرد و مسیر حرکتی دنیا را تغییر دادند.

سرهنگ شهریاری با تاکید بر اینکه تمدن سازی دینی ماموریت مهم انقلاب اسلامی است، گفت: ذهن دانشجویان ما امروز با سوالاتی درگیر است که باید به این سوال‌ها به درستی پاسخ داد تا این گره‌های ذهنی باز شود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی بازی استعمارگران در دنیا را بر هم زد به گونه‌ای که امروز ۲۱ نهضت آزادی بخش با الگوگیری از انقلاب اسلای در دنیا شکل گرفته است تا اجازه سلطه گری غرب را ندهند.

معاون سیاسی سپاه خوزستان انتخابات را مظهر اقتدار کشور دانست و ادامه داد: انتخابات هم یک حق و هم یک تکلیف است و حضور باشکوه در انتخابات و دعوت همه قشرهای جامعه برای مشاکرت پر شور در این حق تعیین سرنوشت بر همه لازم است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.